streda 10. októbra 2012

New Compilation : The Best of Celine Dion & David Foster 2012

     Sony Music release a new CD "The Best Of Celine Dion & David Foster"  on October  22 ,2012 .
    • The Power Of Love
      All By Myself
      When I Fall In Love (Duet with Clive Griffin)
      The Colour Of My Love
      What A Wonderful World
      Because You Loved Me
      The Prayer (Duet with Andrea Bocelli)
      To Love You More (featuring Taro Hakase on Violin)
      Tell Him (Duet with Barbra Streisand)
      All The Way (Duet with Frank Sinatra)
      I Surrender
      The First Time Ever I Saw Your Face
      If I Could
      I Hate You Then I Love You (Duet with Luciano Pavarotti)
      The Power Of The Dream
      If I Can Dream (Duet with Elvis Presley)
      (You Make Me Feel Like) A Natural Woman
    https://www.sonymusic.com.hk/ 
     

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára