sobota 1. novembra 2014

Celine Dion "Tout les secrets" (Astérix et les Vikings 2006)

"Tout les secrets"("Let Your Heart Decide") is the second single from Celine Dion's French greatest hits album "On ne change pas" and also a theme song from the animated movie "Asterix and the Vikings". The music download was released in Canada on the same day as the album (October 4, 2005), but the CD single was released on March 13, 2006 in France, Belgium, Switzerland and Greece. In Poland, "Tous les secrets" was released on September 1, 2005 as the first and only radio single from On ne change pas.

The track was written and produced by Kristian Lundin, who already worked with Dion on hits like "That's the Way It Is" and "I'm Alive," and by Jacques Veneruso who wrote "Sous le vent," "Tout l'or des hommes" and "Je ne vous oublie pas" among others.

The CD single included also an English-language version of "Tous les secrets," called "Let Your Heart Decide." Both versions could be found later on the Asterix and the Vikings movie soundtrack, released on April 3, 2006. The music videos for both versions include fragments from the film. They were released on February 27, 2006, and included later on the Asterix and the Vikings DVD, released on October 25, 2006.

Tout les secrets
Ton regard comme une caresse
Je me sens si bien
Puis tes yeux s'envolent et me laissent

Et je n'ai plus rien
Qu'un reflet de toi
Tu es loin dj

Je ne connais pas
Tous les secrets de ton coeur
Mais je viens quand mme, tu vis

Quelque part entre douleur et douceur
Mais je viens quand mme
Je te suis quand mme

Tu m'entoures comme un drap de soie
Je me sens si bien
Puis je perds l'crin de tes bras

Et je n'ai plus rien
Tu t'en vas l-bas
Tu es loin de moi

Je ne connais pas
Tous les secrets de ton coeur
Mais je viens quand mme, tu vis

Quelque part entre douleur et douceur
Mais je viens quand mme
Je te suis quand mme

/Carl Bjorsell;Kristian Lundin;Sebastian Thott;Jacques Joseph Veneruso;Didrik Stig Erland Thott/


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára