pondelok 13. apríla 2015

Celine Dion "Amar Haciendo El Amor" ( Let's Talk About Love 1997)

With the phenomenal success of her 1996 release 'Falling Into You,' Celine has firmly established herself as the premier songstress of her generation. 'Let's Talk About Love' is a fifteen song collection of extraordinary performances by Celine, joining forces with some of music's brightest lights. Clearly, Celine has attracted the full attention of the music world, and 'Let's Talk About Love' brings this into focus with an album containing a remarkable range of pop music gems. Recorded in London, New York and Los Angeles, 'Let's Talk About Love' features a host of special guests including some of popular music's greatest vocalists, songwriters, and producers. Some of the album highlights are outlined below ... 

Amar Haciendo El Amor
Sola en mi silencio andaba en la ciudad 
El calor de tu mirada me hizo despertar 
De ese largo sueño de esa soledad 
Caminar junto a tu lado era natural 

Contigo me escape del mundo a otra dimensión 
En tus brazos yo sentia que perdia la razón 
El miedo de entregarme con tu piel se me borró 
Y en mi corazón por ti se despertaba el amor 
como despierta una flor 
cuando el viento la acaricia 
y se entrega ante el calor 

Se despertaba el amor 
con esta loca pasión 
junto a ti descubro lo que es 
Amar haciendo el amor 

Fuimos descubriendo secretos de los dos 
y así entre risa y lágrimas el sol nos 
Encontró 

Somos dos extraños que el cielo confesó 

Amantes que el destino sedujo sin control 

Como un dia soñe 
Cuando el sentimiento es tan profundo 
entre el hombre y la mujer 
Cuando es de verdad cuando sientes mas 
y el deseo llega mas adentro. 

-- 
(Billy Mann / Denise Rich / Manny Benito)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára