piatok 5. mája 2017

Celine Dion : New Compilation "Pour toi, Maman"! April 2017

GIFT for Mother's Day: the compilation "Pour toi, Maman"! The album, available now in store includes a selection of songs that pay tribute to so beloved mothers. With classics by Céline Dion, Paul Daraïche, Ginette Reno and many more! 💐 💐
01. Luis Mariano / Maman La Plus Belle Du Monde 
02. Henri Salvador / Une Chanson Douce 
03. Céline Dion / Tellement J’ai D’amour Pour Toi 
04. Franck Michael / Pour Toutes Les Mamans 
05. Paul Daraîche / À Ma Mere 
06. Joe Dassin / La Première Femme De Ma Vie 
07. Ginette Reno / Ma Mère Chantait Toujours 
08. Claude Barzotti / J’veux Pas Que Tu Partes 
09. Marie-Pier Perreault / Si Maman Si 
10. Nicoletta / Mamy Blue 
11. Michel Sardou / Une Fille Aux Yeux Clairs 
12. Dalida / Maman 
13. Michèle Torr / Merci Pour Les Mamans 
14. Lynda Lemay / Une Mère

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára