piatok 6. apríla 2018

Celine Dion Like Actress : "Prière de ne pas envoyer de fleurs"RC April 6,2018

"Prière de ne pas envoyer de fleurs"Radio Canada April 6,2018
Celine Dion for Veronice DiCaire 😊😊
" Hlavnou výhodou jej odchodu je, že keď spievam, tak sa sama seba pýtam, či je to môj vlastný hlas, ktorý počujem alebo jej, pretože naozaj každý večer, keď spievam v Caesar Palace pýtam sa, či je to ona alebo ja Idem sa zblázniť! " 

« Le principal avantage de son départ est que quand j’chante, j’me d’manderais plus si c’est ma propre voix qu’ j’entends ou la sienne parce que vraiment à tous les soirs quand j’ chante au Caesar Palace j’me demande c’est tu moi qui chante ou c’est elle? cht’en train d’capoter! »

« The main advantage of her departure is that when I sing, I would ask myself more if it's my own voice that I hear or hers because really every night when I sing at Caesar Palace I'm asking is it her or me who sings? I’m going crazy! »

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára